Na te i na wiele innych pytań odpowiemy podczas konferencji.
Wspólnie z Państwem i zaproszonymi Ekspertami z różnych obszarów rynku finansowego wypracujemy najlepsze praktyki w oparciu o przygotowane case study i workshop, spróbujemy znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania. Czas spędzony na warsztatach będzie wypełniony praktyczną wiedzą, a wymiana doświadczeń pozwoli na wypracowanie najlepszych praktyk wewnątrz każdej z branż. Kwintesencją spotkania będzie wypracowanie optymalnych rozwiązań, takich które będą spełniały nakładane przez ustawę wymagania, a jednocześnie będą efektywne, proste, bezpieczne a przede wszystkim w świetle poprawy rentowności optymalne kosztowo dla organizacji będącej podmiotem rynku finansowego. Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji to akt prawny, który wchodząc w życie 11 października 2015 roku wprowadził sporo zamieszania wśród podmiotów rynku finansowego. Wprowadzone ustawą regulacje prawne, dając ogromny oręż w ręce Klientów, nałożyły tym samym ogrom obowiązków i sankcji na podmioty rynku finansowego.
Cel konferencji to Teoria – Praktyka – Biznes poprzez:
Usystematyzowanie wiedzy z zakresu ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
Case study - analiza praktyk rynkowych w zakresie adaptacji Ustawy do realiów biznesowych
WorkShop - praktyczne warsztaty pozwolą wypracować najlepsze praktyki zarządzania procesami reklamacyjnymi, właściwie definiować i identyfikować zgłoszenia reklamacyjne aby procesy operacyjne były optymalne i efektywne kosztowo
Spotkanie Praktyków i nieoceniona wymiana doświadczeń podczas warsztatów
Konferencja dedykowana jest w szczególności osobom, które są bezpośrednio lub pośrednio związane z obsługą reklamacji, zarządzają procesami reklamacyjnymi, obsługą i utrzymaniem Klienta, jakością w instytucjach finansowych – Bankach, Towarzystwach Ubezpieczeń, firmach pożyczkowych i innych instytucjach finansowych, jak również podmiotom współpracującym z ww. w zakresie obsługi Klienta, windykacji, Call Center, Contact Center, oraz innym firmom świadczącym usługi na rzecz podmiotów rynku finansowego.
Ramowy plan konferencji:
9.00-9.15 Powitanie i rejestracja uczestników
Część I Teoria i Praktyka
9:15 - 10:15 Adaptacja ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym w procesach biznesowych – teoria i praktyka w kontekście 5 miesięcy doświadczeń. Proces zarządzania reklamacjami w sektorze instytucji pożyczkowych – Case Study
10:15 - 11:00 Rzecznik Finansowy – jego kompetencje i uprawnienia oraz obowiązki podmiotów rynku finansowego – teoria i praktyka
11:00 - 11:15 Przerwa kawowa
11:15 - 12:15 Postępowanie pojednawcze – zasady postępowania, skutki dla podmiotów rynku finansowego – teoria i praktyka, jak skutecznie przygotować organizację i pracowników
12:15 - 13:00 Podmioty zewnętrzne jako uczestnicy procesu reklamacyjnego. Jak skutecznie zorganizować współpracę z podmiotami zewnętrznymi w kontekście ustawy, jak zabezpieczyć interesy podmiotu rynku finansowego. Współpraca z firmą windykacyjną w świetle ustawy – efektywne zarządzanie procesem reklamacyjnym – Case Study
13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa
Część II Praktyka i Biznes
14:00 - 15:30 WorkShop – zajęcia warsztatowe w zespołach branżowych. Praca w oparciu o case study
15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
15:45 - 16:30 WorkShop - zajęcia warsztatowe w zespołach branżowych
16:30 - 17:00 Podsumowanie warsztatów i wręczenie dyplomów
Prelegenci: Piotr Kaniowski - radca prawny, Sylwester Pietrzyk - trener i praktyk biznesu, Piotr Kaczmarski - menedżer, ekonomista, ekspert, praktyk w obszarze Customer Service Management, Paweł Świrydziuk - Dyrektor Departamentu Procesu CMS – Intrum Justitia, Konrad Hofman - radca prawny
Organizatorzy:
Progress Management Partners Sp. z o.o.
New City, ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
Kontakt i zgłoszenia pod adresem: szkolenia@pmp-group.pl
Powrót do listy wpisów